Könyves Kertünk

Könyvek és Kultúra Kompromisszumok nélkül

Sorozat készül Sissi életéről

2020. április 20. 15:00 - ZsuzsiNori

"Ha valaha az életben bánatos leszel, mindig menj ki egy közeli erdőbe és minden fában, minden bokorban, minden növényben és állatban érezni fogod Isten jóságát és mindenhatóságát." - Sissi c. film 1955

Ezt az idézetet szerintem mindenki ismeri. A Sissi  filmtrilógia bevonult a filmtörténet nagyjai közé, ahogy a császárnét megformáló Romy Schneider is. Jól emlékszünk a színésznő távolba révedő bánatos tekintetére, ahogy ezeket a sorokat mondja. 

elisabeth-osterreich-1867.jpg

De van új a nap alatt... A mai napon láttam a Múlt-kor történelmi portálon, hogy Sissi életéről kezd saját gyártású sorozatba a Netflix. Hogy is mondjam, Isten tartsa meg jó szokását.  

Nem titok, hogy nagyon kedvelem a Habsburgok család történetét. Az elmúlt időkben sokat olvastam róluk. Még is szívemhez legközelebb Erzsébet a "Szomorú" császárné életútja áll. Finom kifejezése ez arra, hogy nagy rajongója vagyok. Így én nagyon várom, hogy elkészüljön a sorozat.

Minden nagyon az elején tart még. Most íródik a forgatókönyv, a szereplőválogatás még el sem kezdődött. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki lesz az a szerencsés színésznő, aki Sissi "bőrébe" bújhat. Ami viszont biztos, hogy 6 epizód fog készülni, mely a Császárné címet viseli, és részenként 45 perces lesz. A császárné Bécsben töltött első hónapjait mutatja be a német produkció. Ha sikeres lesz a széria, akkor további részek is várhatóak, legalább is remélem. 

Az eredeti cikk ITT olvasható!

Várakozzunk türelmesen, addig is itt van néhány könyv, mely Sissi életéről szól.

Sigrid Laube: Sisi titkos szerelme, az ajánlót ITT olvashatod.

Allison Pataki: Az ifjú császárné és A birodalom úrnője, az ajánlót ITT olvashatod.

Szép napot nektek!

S.H.ZsuzsiNóri

komment
süti beállítások módosítása